Co to jest agencja interaktywna i czym się zajmuje?

Agencja interaktywna powstała na bazie agencji reklamowych i firm informatycznych. Wszystkie te obszary łączą podobne założenia i cele. Praca w agencji interaktywnej dotyczy bardzo szerokiego budowania wizerunku danej marki. Opiera się ona na własnych metodach, które pomagają w osiągnięciu wyznaczonego jej celu. Zakres działania agencji obejmuje wiele obszarów. Są to e-commerce, działania PR, marketing na podstawie SEO i SEM. Co więcej, jest to także projektowanie serwisów internetowych, hosting i obsługa stron, prowadzenie kampanii w mediach społecznościowych.

Czym zajmuje się agencja interaktywna?

Agencja interaktywna zajmuje się marketingiem internetowym. Przede wszystkim oznacza to tworzenie stron internetowych, ale nie tylko. Przygotowuje również i wdraża strategie budowania wizerunku firm na podstawie kierunku wyznaczonego przez klienta. Określa również sposób funkcjonowania danej firmy w Internecie. Pierwszym etapem jest zbudowane relacji, następnie rozwinięcie przekazu, skończywszy na wizerunkowej i biznesowej reklamie.

Projekty stron internetowych znajdziesz w portfolio realizacji.

Przewagi stojące za agencją interaktywną.

Współpraca z agencją interaktywną niesie za sobą wiele zalet. Przede wszystkim możemy liczyć na jej uniwersalność i dostosowanie się do potrzeb klienta. Niezależnie od wielkości i doświadczenia firmy agencja pomoże w zbudowaniu długotrwałych relacji i zoptymalizuje plan marketingowy. Doświadczeni specjaliści zaoferują pomoc oraz zaproponują szereg korzystnych, kreatywnych rozwiązań.

Skupienie osób związanych z różnymi dziedzinami sprawia, że mogą zrealizować każdy etap związany z promowaniem marki w Sieci.

Począwszy od zaprojektowania logo, zbudowania intuicyjnej strony opartej na WordPress aż do szeroko pojętego marketingu. Pracownicy agencji mają także dostęp do nowoczesnych, płatnych narzędzi. Niestety, freelancer często nie może sobie na nie pozwolić. Ponadto, cały zespół jednej firmy jest do naszej dyspozycji  — nie musimy szukać osobno grafika, programisty czy social media managera.

Realizujemy nowoczesne i profesjonalne strony www.

Pomożemy Ci w kompleksowej realizacji firmowej strony internetowej.

Ciągłość współpracy.

Renomowanej agencji zależy na jak najlepszej odpowiedzi na potrzeby klienta i długofalowej współpracy. Dlatego też możemy liczyć na stały, szybki kontakt i reagowanie na zmieniające się czynniki. Dzięki zespołowi specjalistów w jednym miejscu współpraca przebiega dużo sprawniej. Ponadto, agencja może zaproponować nowe rozwiązania, które przełożą się na zyski klienta. Niestety, nie mamy tej pewności we współpracy z freelancerami. Może się zdarzyć tak, że zleceniobiorca nie wykona powierzonej mu pracy na czas. Może także wykonać ją nieprofesjonalnie lub całkowicie przestać odpowiadać na próby kontaktu. Takie sytuacje mogą stanowić duży problem w rozwoju firmy. Nie bez znaczenia jest także utrata czasu spowodowana szukaniem nowego podwykonawcy.

Profesjonalizm, doświadczenie.

W agencji interaktywnej możemy spotkać się ze specjalistami, którzy mają doświadczenie w wielu różnych branżach. Dzięki ich wiedzy i doświadczeniu spójna strategia działania przełoży się także na marketingowe wyzwania. Pracownicy agencji są na bieżąco z dynamicznie zmieniającymi się trendami. Często także uczestniczą w szkoleniach, aby regularnie podnosić swoje kompetencje.
agencja interaktywna
Agencja interaktywna w akcji.

Szeroki zakres specjalistów.

UX designer.

Czym zajmuje się UX designer? UX to nic innego jak projektowanie doświadczeń użytkownika. Takie działanie ma na celu wzbudzanie pozytywne emocje u odbiorcy. Powyższy termin najczęściej ma zastosowanie w odniesieniu do produktów cyfrowych. Wśród nich możemy wyróżnić strony internetowe, aplikacje internetowe i mobilne, oraz inne, fizyczne produkty i usługi. UX designer jest zatem odpowiedzialny za projektowanie doświadczeń użytkownika od podstaw. Jego działanie ma na celu wzrost zadowolenia klienta korzystającego z produktu. Specjalista w tej dziedzinie pracuję nad udoskonaleniem jego funkcjonalności i użyteczności. Finalnym celem jest dostarczenie produktu prostego w obsłudze oraz wygodnej interakcji na linii klient — produkt. 

UI designer.

UI, czyli User Interface Design, to nic innego jak projektowanie interfejsów. Dotyczy to równie interfejsów wirtualnych, ale także np. dla urządzeń gospodarstwa domowego. UI designer skupia się przede wszystkim na wizualnym przekazie i estetyce w połączeniu z funkcjonalnością. Spory obszar pracy UI designera zajmuje projektowanie graficzne.  Ważna jest kolorystyka, dobór odpowiednich grafik i zdjęć, hierarchia wizualna elementów, menu, animacje itd. UI designer dba o zrozumiałość nawigacji, przejrzystość formularzy czy intuicyjność interfejsu.

Web deweloper.

Tworzenie witryn i aplikacji internetowych to główne zadanie web developera. Jest to specjalista IT, którego zakres zadań jest określony przez szczegółowe technologie. Web developer pracuje nad kodem w wybranym języku programowania, aby w pełni zbudować funkcjonalną stronę. Podstawowymi językami używanymi w programowaniu stron to przede wszystkim HTML, CSS i JS do zarządzania bazami danych. W odróżnieniu od UX/UI designera, web developer nie zajmuje się projektowaniem graficznym czy estetyką strony internetowej.

Specjalista SEO.

Codziennym zadaniem pozycjonera, czyli specjalisty SEO jest pozycjonowanie stron internetowych w wyszukiwarkach. Ściślej mówiąc, specjalista SEO dba o wysoką pozycję strony w wyszukiwarkach Google. Każdy profesjonalny pozycjoner SEO ma specjalistyczną wiedzę z zakresu funkcjonowania wyszukiwarek internetowych. Monitoruje także na bieżąco wszelkie zmiany algorytmów. Efektem działań specjalisty SEO są wysokie pozycje strony  na określone słowa kluczowe w wynikach wyszukiwania. Ta profesja wymaga ciągłego pogłębiania swojej wiedzy i bycia na bieżąco. Powodem są nieustannie zmieniające się standardy tworzenia stron. Celem jest ukierunkowanie na osiągnięcie jak najwyższych pozycji w rankingu wyszukiwarek.

Pozostali specjaliści.

Reszta nieopisanych stanowisk jest niemniej ważna w funkcjonowaniu agencji interaktywnej. New Business Manager jest na pierwszej linii kontaktu z klientem. To jego rola w dużej mierze odpowiada za sukces w nawiązaniu współpracy. W negocjacjach bierze również udział Project Manager, czyli specjalista od zarządzania projektami. Kolejno, działania ustalone przez PM’a kontynuuje copywriter. Jego rola w dużym skrócie odpowiada za przygotowanie treści na stronę. Dopełnieniem kreatywnej pracy copywritera zajmuje się grafik odpowiadający za oprawę wizualną strony. Z kolei moderator będzie sprawował pieczę nad wiadomościami i komentarzami w mediach społecznościowych, dbając o płynną komunikację. Social Media Manager ustawi i zoptymalizuje kampanię w social mediach. Dzięki odpowiedniemu przepływowi informacji każdy z tych działów pracuje na sukces klienta.

Jakie usługi oferuje agencja interaktywna crear?

Profesjonalny sklep czy serwis www jest obecnie kluczem do funkcjonowania i rozwoju firmy w Sieci. Podobnie jak własna strona internetowa, blog, aplikacja mobilna — to tylko część usług, które świadczymy dla naszych klientów. Co więcej, opracowujemy strategie działania, budujemy widoczność firm w sieci i zajmujemy się szeroko pojętym marketingiem. Wszystko zaczynamy się od szczegółowej rozmowy z klientem, podczas której przedstawiane są oczekiwania i potrzeby oraz możliwe rozwiązania. Agencja interaktywna Crear na bieżąco śledzi najnowsze trendy.

Poznaj nasze realizacje

Nasze aplikacje projektujemy i testujemy, aby były niezawodne i idealnie skrojone na miarę Twoich potrzeb. Oferujemy kompleksowe usługi w pełni dopasowane do Twojej firmy. Dzięki temu robienie zakupów czy przeglądanie serwisu stanie się dla użytkowników czystą przyjemnością, a Twoi klienci chętnie odwiedzą sklep ponownie.
Unikalny web design to jednak nie wszystko. Dbamy również o to, aby strony odznaczały się wysoką, łatwą w obsłudze funkcjonalnością.
agencja interaktywna
opis

Tworzenie stron internetowych.

Przedstawienie firmy w idealnym świetle to obecnie trudne zadanie. Chociaż wiele osób zadaje sobie pytanie, ile kosztuje strona internetowa, to nie warto oszczędzać w tym obszarze. Jest to wizytówka firmy, dlatego tworzenie stron internetowych warto powierzyć profesjonalistom. W całym procesie tworzenia witryny służymy klientowi wiedzą i pomocą. Tworzymy strategię, elastycznie zarządzamy projektem, oferujemy doradztwo i szkolenia. Posiadamy również doświadczenie przy projektach międzynarodowych. Przy tworzeniu stron myślimy nieszablonowo, dopracowując każdy szczegół. Dzięki temu Twój serwis będzie wyglądał unikalnie. Zostanie zaprojektowany i zakodowany na podstawie najwyższych standardów. Stronę możemy oprzeć na systemie CMS WordPress lub TYPO3.

Tworzenie sklepów internetowych.

Obecnie trudno wyobrazić sobie sprzedaż w sieci bez zoptymalizowanego sklepu. Tworzenie sklepów internetowych to dziś jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się obszarów. Tworzymy sklepy zarówno dla małych, jak i średnich firm. Zajmujemy się projektem od podstaw z autorską grafiką lub pracujemy na profesjonalnym szablonie. Integrujemy sklepy z systemami CRM i aplikacjami trzecimi. Co więcej, możesz również liczyć na nasze pełne wsparcie przy pozycjonowaniu sklepu oraz kampaniach marketingowych. Wiemy jak ważne jest projektowanie RWD, dlatego tworzone przez nas sklepy dopasowują się do urządzenia, na którym są wyświetlane.

Pozycjonowanie stron.

Atrakcyjna treść witryny dopasowana do oczekiwań odbiorców wpływa na jej lepszą widoczność w Sieci i zwiększenie ruchu na stronie. Optymalizujemy treści na stronie oraz jej techniczne aspekty, dokonując wcześniej audytu SEO. Świadczymy usługi copywritingu dostosowując taktyki działań do regularnych zmian. Ponadto, oferujemy także lokalne pozycjonowanie stron, aby klienci z bliskiej okolicy mogli szybko dotrzeć do Twojej firmy. Regularnie monitorujemy pozycje i na bieżąco reagujemy, dokonując ewentualnych zmian. Możesz liczyć na klarowny i szczegółowy raport efektów przeprowadzonych przez nas działań.

Aplikacje webowe.

Aplikacje webowe to narzędzia, które spodobają się wszystkim ceniącym sobie elastyczne i dedykowane rozwiązania. Na każdym etapie dostosowujemy się do problemu klienta zarówno pod kątem rozwiązania, jak i użytymi do realizacji technologiami. Aplikacje webowe najczęściej tworzymy jako rozszerzenie działania strony, ale nie tylko. Są to zarówno proste konfiguratory zamówienia, jak i pełne integracje z systemem CRM (np. SAP). Nierzadko są to również bazy danych, czy np. Intranet (do zarządzania sprzedażą nieruchomości, zarządzaniem agentami sprzedaży). Aplikacje możemy integrować z systemami TYPO3 CMS lub WordPress.

Agencja SEO a agencja interaktywna.

Agencja SEO a agencja interaktywna różnią się przede wszystkim zakresem działania.  Ta pierwsza skupia się na pozyskiwaniu ruchu i budowaniu zasięgu. W obszarze samodzielnej agencji SEO nie leży jednak budowanie stron www, projektowanie aplikacji webowych czy prace graficzne. Podobnie jak np. agencja marketingowa działa tylko w określonym obszarze. Nie zajmuje się kompleksową obsługą marketingową, a klienci mogą liczyć tylko na ograniczony wachlarz usług.
agencja interaktywna
opis

Co to jest Agencja SEO?

Pomimo określonych specjalizacji, agencja SEO nie musi być odrębną firmą. Agencja SEO może stanowić część agencji interaktywnej i pracować na całościowy sukces projektu. W jej zakresie znajduje się skuteczna i pełna optymalizacja stron internetowych. Działania przeprowadza się pod kątem wyszukiwarek, w tym przede wszystkim wyszukiwarki Google. Celem pozycjonowania jest osiągnięcie pierwszej pozycji w wynikach wyszukiwania. Dodatkowo ważne jest zwiększenie ruchu na stronie lub wzrost sprzedaży w przypadku sklepów e-commerce.

Jakie usługi oferuje agencja SEO?

Audyt SEO.

Początkowym działaniem agencji SEO jest kompleksowy audyt SEO. Najprościej mówiąc, jest to ocena witryny internetowej pod kątem jej dostosowania do głównych wartości związanych z pozycjonowaniem. Wyniki audytu pozwalają poprawić elementy odpowiedzialne za pozycję strony internetowej w wyszukiwarce Google. Wpływają także na wzrost zaangażowania użytkowników odwiedzających witrynę. Profesjonalne agencje SEO dokonują audytu SEO/UX, PPC/Google ADS czy audytu konkurencji. Pozwala to na eliminację błędów powodującego spadki ruchu na stronie.

Optymalizacja SEO.

Następnym etapem jest optymalizacja ruchu na stronie i przygotowywanie słów kluczowych w zależności od branży klienta. Samo stworzenie strony internetowej lub sklepu internetowego nie jest gwarantem odwiedzin potencjalnych klientów. Aby wyprzedzić konkurencję z zasięgiem i konwersją, niezbędne jest opracowanie właściwej strategii. Dzięki doborowi słów kluczowych charakteryzujących  się najwyższą trafnością możliwe jest wypromowanie swojej strony internetowej (zwiększenie ilości wejść na stronę z wyszukiwarki). Co więcej, blogi, strony czy sklepy wymagają wdrożenia innych rozwiązań.

Link-building.

Agencja SEO może zaproponować także link-building, czyli linkowanie strony www. Proces linkowania zewnętrznego jest zbiorem działań dokonywanych w ramach pozycjonowania stron. Działania te prowadzą do inicjacji hiperłącza kierującego użytkownika z jednej strony internetowej do drugiej. Polega to na tym, że pierwsza strona wskazuje w swoim tekście link do drugiej strony. Polecając jej zawartość, sugeruje odwiedziny rekomendowanej domeny. Zwiększa przy tym prawdopodobieństwo na jej widoczność w wynikach wyszukiwania Google. W tym celu pomocne okażą się fora, blogi oraz media społecznościowe. Dzięki połączeniom prowadzącym do witryny klienta firma ma szansę uzyskać upragnione zyski.

Marketing szeptany.

Marketing szeptany zwany inaczej buzz marketing funkcjonuje podobnie jak link-building. Różnica polega na tym, że działania opierają się na dzieleniu się swoją wiedzą i budowaniu opinii na temat produktów i usług danej firmy. Agencja SEO prowadzi w ten sposób kampanię wizerunkową firmy, opierając się na ukierunkowanej promocji. Wykorzystanie marketingu szeptanego opiera się na tezie, że internauci zdecydowanie chętniej kupują produkty polecone, czy rekomendowane przez inne osoby.  Marketing szeptany to jeden z najbardziej skutecznych sposobów na wypromowanie produktu, usługi czy też marki. Na podstawie wielu pozytywnych opinii potencjalnemu klientowi łatwiej zdecydować się na zakup. 

Agencja Reklamowa a agencja interaktywna.

agencja interaktywna
opis
Czasami można spotkać się ze stwierdzeniem, że agencja reklamowa a agencja interaktywna jest tym samym. Nic bardziej mylnego. Mimo że w jednym i drugim przypadku mamy do czynienia z agencją marketingową, to obszary działania są inne. Agencja interaktywna swoje działania prowadzi głównie w Internecie. Głównym zadaniem, jakie stawia przed sobą agencja interaktywna, jest promowanie, kreowanie wizerunku oraz reklamowanie swoich klientów w Internecie.
Z kolei agencja reklamowa opiera się na tradycyjnych mediach. Opracowuje i wdraża działania reklamowe w prasie, radiu i telewizji.
Firmy, które mają na celu trafienie do możliwie najszerszej i najbardziej różnorodnej grupy odbiorców często decydują się na wybór agencji reklamowej. Z drugiej strony, warto mieć na uwadze fakt, że coraz więcej osób rezygnuje z korzystania z telewizji, prasy oraz radia, zatem reklama nie musi okazać się tak skuteczna jak zaplanowane założenia.

Co to jest Agencja Reklamowa?

W swoich działaniach promocyjnych wykorzystuje nośniki takie jak druk, prasa, radio czy telewizja. Określenie „agencja reklamowa” jest obszernym terminem. Zawierają się w nim bardziej wyspecjalizowane obszary. Jest również odmienną dziedziną niż dział marketingu, agencja brandingowa czy dom mediowy. Firmy z branży reklamowej zajmują się opracowywaniem mediaplanu, projektowaniem i realizacją reklam, tworzeniem strategii marketingowych. Skupiają się nad doborem środków przekazu i narzędzi komunikacji. Analizują rynek, zarządzają budżetem reklamowym i oceniają skuteczność reklam. Warto też poznać, jak agencję reklamową definiuje sama wikipedia.

Głównym celem agencji reklamowych jest wprowadzanie nowych marek i produktów na rynek. Pomagają również w rozwoju sprzedaży i zwiększają zasięgi.
agencja interaktywna
opis

Jakie usługi oferuje agencja reklamowa?

Agencja reklamowa może świadczyć wiele usług, przede wszystkim poza Siecią. Agencja pomaga klientom w doborze odpowiedniego medium przy kampanii reklamowej. Jest to przede wszystkim zależne od potrzeb i charakteru firmy, a także oferowanych produktów i usług. Pomimo tego, że w grę wchodzi reklama w prasie, radiu, telewizji to nie dla każdej firmy sprawdzą się wszystkie opcje. Za każdym razem agencja pomaga w przygotowaniu odpowiedniej strategii marketingowej. Dzięki temu kampania ma szansę wyróżnić się na tle konkurencji i skutecznie opowiedzieć o korzyściach płynących z produktów i usług. Co więcej, pomoże także dotrzeć do odpowiedniej grupy docelowej z przekazem.

Poznaj nasze realizacje

Obszary działań agencji reklamowych.

Agencja reklamowa zajmie się również przygotowaniem materiałów sprzedażowych. Outdoorowe banery, broszury, katalogi i inne materiały to ważny element wsparcia sprzedaży. Nie bez znaczenia jest również pomoc w przygotowaniu materiałów szkoleniowych czy eksperckich. Kiedy organizujesz wydarzenie, również przyda Ci się pomoc agencji reklamowej. Analiza założeń eventu czy grupy odbiorców pozwolą wyklarować odpowiednie narzędzia marketingowe potrzebne przy wsparciu promocji.

Software house a Agencja interaktywna.

Zarówno software house, jak i agencja interaktywna mają ze sobą wiele wspólnego. W zakresie jednej, jak i drugiej profesji leżą elastyczne działania dostosowane do potrzeb klienta i skuteczna reklama. Ich metody jednak nieco się różnią. Agencja interaktywna skupia się na budowaniu serwisów www i ich optymalizacji. Software house tworzy aplikacje webowe/internetowe, które niejednokrotnie są częścią realizacji strony www. Wykorzystuje przy tym takie technologie jak np. React, JS, Symfony, VUE, jak również HTML. Można zatem śmiało stwierdzić, że software house a agencja interaktywna wzajemnie się dopełniają.

agencja interaktywna
opis

Co to jest Software House?

Software house jest terminem bardzo młodym, od niedawna pojawiającym się w świecie Internetu i biznesu. Nieustanny rozwój rozwiązań internetowych sprawił zwiększenie zapotrzebowania na specjalistyczne i zaawansowane usługi. Najprościej mówiąc, software house zajmuje się tworzeniem oprogramowania. Cechuje je jednak dosyć skomplikowana struktura. Są to algorytmy tworzone pod zapotrzebowanie konkretnych firm. Strony www tworzone przez software house nie mają nic wspólnego z gotowymi szablonami. Witryny są w stu procentach dostosowane do oczekiwań klienta i posiadają dedykowane aplikacje. Programiści z software house, korzystają z oprogramowania open source, dzięki czemu mogą elastycznie modyfikować kod.

Popularne usługi, jakie oferuje Software House:

Aplikacje webowe.

Tworzenie aplikacji webowych jest obecnie niezwykle pożądanym rozwiązaniem. Firmom zależy na automatyzacji procesów, a co za tym idzie optymalizacji czasu i kosztów. Software development jednoznacznie ukazuje największy zysk firm przy indywidualnie napisanych programach. Aplikacje webowe to systemy opierające swoje działanie na przeglądarkach internetowych. Indywidualne rozwiązania pozwalają zarządzać firmą z dowolnego miejsca na świecie. Wystarczy dostęp do Internetu oraz smartfon, laptop czy tablet. Co więcej, rozwój technologiczny sprawił, że każda firma chce mieć jak aplikację dla klientów ze zintegrowanym programem realizowania usług.

Portale internetowe.

Portale internetowe są szczególnym rodzajem stron www. Ich złożoność i specyfika sprawia, że są to skomplikowane projekty cechujące się niepowtarzalnością. Unikalny web design w połączeniu z front i back-end gwarantuje najwyższą funkcjonalność. Potrzeby portali www są o wiele bardziej złożone niż zwykłe strony www. Zwiększony ruch na portalach powoduje, że kluczowa w tym przypadku jest wydajność. Ten aspekt dotyczy zarówno odpowiedniego serwera, jak i systemu CMS odpowiadającego za moduły portalu. W przypadku portali www kluczowa jest również estymacja przed wdrożeniem. Na późniejszym etapie prowadzone są testy oraz optymalizacja projektu.

Aplikacje mobilne.

Projektowanie i wdrażanie aplikacji mobilnych to kolejna ważna domena, którą zajmuje się software house. Aplikacje tworzone przez software house’y są obecnie tworzone na platformy Android, iOS czy Windows Phone. Przy zapewnieniu maksymalnego poziomu bezpieczeństwa, aplikacje umożliwiają optymalizację wielu procesów w firmie. Zanim zespół przystąpi do realizacji, przeprowadza analizę potrzeb klienta oraz branży, w której funkcjonuje firma. W kolejnym etapie specjaliści przygotowują projekt, wygląd poszczególnych elementów oraz strukturę aplikacji mobilnej korzystając ze standardów UX/UI. Po zaprojektowaniu aplikacji następuje faza testów na urządzeniach mobilnych. Umożliwia to eliminację  wszystkich ewentualnych błędów, aby dostarczyć klientowi w pełni niezawodny produkt. Software house zajmuje się również dystrybucją i promocją aplikacji w najpopularniejszych marketach: App Store, Google Play i Microsoft Store.

Realizujemy nowoczesne i profesjonalne strony www.

Pomożemy Ci w kompleksowej realizacji firmowej strony internetowej.

FAQ — najczęściej zadawane pytania.

Agencja interaktywna zajmuje się tworzeniem i projektowaniem stron www, sklepów internetowych, pozycjonowaniem stron oraz pozostałymi elementami marketingu online.
Polega głównie na tworzeniu stron www. W agencji interaktywnej pracują specjaliści z szeroko rozumianego rynku IT. Od grafików, przez programistów po specjalistów od SEO i marketingu internetowego.
Agencja reklamowa jest firma specjalizującą się w projektowaniu i realizacji kompleksowych kampanii reklamowych dla produktów i marek, a także pojedynczych reklam. 
Oceń artykuł:
[ocen: 20 średnia: 4.2]

Porozmawiajmy o szczegółach Twojego projektu

Porozmawiajmy o szczegółach Twojego projektu

Spis treści

Comments are closed.

Scroll to Top

Formularz ofertowy

Już tylko kilka prostych odpowiedzi dzieli Cię od otrzymania oferty.

Czego dotyczyć ma zlecenie?