Ile kosztuje strona internetowa?

Spis treści:
Strona internetowa cena. Co wpływa na jej wysokość?
Od czego zależy to, ile kosztuje strona internetowa?
Projekt strony internetowej to nie tylko wygląd. Uwzględnia on szereg czynników wpływających na ostateczny odbiór serwisu, a co za tym idzie Twojej firmy. To również sposób interakcji z witryną. Intuicyjność nawigacji. Przystępność treści. Zrozumienie do kogo kierowany jest przekaz i formułowanie go pod konkretnego odbiorcę. UX design dbający o doświadczenia użytkownika. UI design realizujący założenia estetyczne, ale i funkcjonalne. To podstawowe cechy dobrze zaprojektowanej strony. W przypadku gdy zdecydujesz się na skorzystanie z gotowego szablonu, pamiętaj, że tu również nie obejdzie się bez pracy specjalistów. Bierz pod uwagę czas poświęcony na dopasowanie gotowego wzoru do realiów Twojego biznesu.
Tzw. pocięcie projektu. Czyli wdrożenie wcześniej przygotowanej grafiki, layoutu strony na technologie uruchamiane w przeglądarce (HTML5, CSS3, JavaScript). W wyniku czego powstaje statyczna strona www. Na tym etapie dbamy o zgodność z wszystkimi wersjami i rodzajami przeglądarek. Opracowujemy widoki responsywne (RWD), na telefony i tablety. W niektórych przypadkach (mobile first) stawiamy w pierwszej kolejności na widok smartphone, w drugiej na pozostałe urządzenia.
Back-end
Na tym etapie „podpinany statyczną stronę” do systemu zarządzania treścią (CMS). Ogólnie mówiąc, przygotowujemy wszystko, co wiąże się z uruchamianiem skryptów na serwerze (PHP, Ruby on Rails oraz Node.js). W przypadku nieskomplikowanych stron zaczynamy od instalacji CMS (WordPress lub TYPO3). Gdy mamy do czynienia oprogramowaniem dedykowanym, aplikacją internetową pisaną na zamówienie pracy jest znacznie więcej. Chcąc wchodzić w detale, musielibyśmy opisać konkretne przypadki wdrożeń. Jeśli jesteś zainteresowany, ile kosztuje aplikacja internetowa — napisz, a przygotujemy dla Ciebie szczegółową wycenę.
Ile kosztuje strona www? Wszystko zależy to od Twoich potrzeb.

Cennik stron internetowych 2020.
Umieszczone zakresy cen służyć mają jako punkt odniesienia. Głównie dla tych, którzy po raz pierwszy podchodzą do tworzenia strony www. Jest on również przydatny dla osób, które porównują oferty, chcąc wybrać najlepszą agencję interaktywną. Odpowiedź na pytanie strona internetowa cena znajdziesz poniżej.
Ceny stron WordPress:
- WordPress CMS, szablon graficzny: cena: od 3500zł
- WordPress CMS, indywidualny projekt graficzny, cena: od 6000zł
Ceny stron TYPO3:
- TYPO3 CMS, szablon graficzny: cena: od 5000zł
- TYPO3 CMS, indywidualny projekt graficzny, cena: od 7000zł
Tu nie ma za bardzo, nad czym się rozpisywać. Strona statyczna nie daje Ci żadnej możliwości edycji. Gorąco odradzamy to rozwiązanie. Nie ma racjonalnych argumentów stojących za stroną bez CMS. Jeśli więc nie jesteś programistą znającym doskonale HTML i CSS, strona statyczna nie jest dla Ciebie.
Ile kosztuje strona internetowa z marketingiem internetowym?
Cena pozycjonowanie uzależniona jest od takich czynników jak: rodzaj i jakość strony internetowej (SEO), konkurencyjność branży, ilość i popularność słów kluczowych, zasięg (pozycjonowanie regionalne), i wiele innych. Nie jest jednak prawdą, że każde pozycjonowanie musi być drogie. Oczywiście większy budżet daje więcej możliwości. To ile czasu specjalista SEO może poświęcić na Twoją stronę, bezpośrednio przekłada się na widoczność w Google. Ceny dobrego pozycjonowania mogą zaczynać się już od 800zł w przypadku mniejszych stron i racjonalnych oczekiwać. Gdy chcesz wejść do TOP10 Google, ze swoim dużym sklepem w popularnej branży, koszt pozycjonowania może sięgać kilka tysięcy zł, i więcej.
W skrócie Content Marketing (marketing treści) to tworzenie treści skierowanych do konkretnej grupy docelowej. Nie łatwo zbudować wizerunek ekspert w swojej branży. A powinno to być jednym z głównych celi marketingu internetowego. Treści stawiające na jakość, przynoszące realną wartość odbiorcy. Wyczerpująca zagadnienie, odpowiadająca na pytanie czytelnika, budująca zaufanie, poszerzająca wiedzę. Dobrym przykładem może być firmowy blog. Informacje tam przekazywane, ich jakość i regularność. To sposób na zbudowanie i utrzymanie zaangażowanej grupy odbiorców Twoich usług. Koszt content marketingu ustalany jest indywidualnie, podobnie jak w przypadku pozycjonowania stron uzależniony jest on od wielu czynników.
Pisanie artykułów na bloga czy wypełnianie treścią podstron. Dobry tekst jest lekki w odbiorze i angażujący jednocześnie. Przekazuje istotne treści, ale nie nudzi. I tutaj panuje duże zróżnicowanie. Wynika to z jakości tekstu (zdolności autora) oraz jego wartości merytorycznej. Inaczej pisze się tekst ogólny, o zagadnieniach życia codziennego. Nie wgryzający się w szczegóły zagadnienia. Inaczej gdy copywriter musi opracować artykuł specjalistyczny, techniczny. Przed taką pracą, należy poznać i zrozumieć często całkowicie nam obcą branżę. Zrobić dogłębny research. To ciężkie i czasochłonne zadanie. Jednak późniejsza wartość takiego tekstu jest doceniana przez czytelników. Bo gdy wchodzisz na specjalistyczną stronę, spodziewasz się merytorycznej wiedzy, wyczerpującej zagadnienia. Proste treści „presell” to wydatek nawet od 50zł za 1000 znaków. Nie mają jednak one dużej wartości merytorycznej. Bywają jednak przydatne do promowania strony w innych miejscach w sieci.
Prowadzenie firmowych profili na mediach społecznościowych jest już standardem. To ważny element marketingu internetowego. Szczególnie gdy chcesz trafić do szerokiej grupy odbiorców. Facebook, Twitter, Instagram a ostatnio TicTok to świetne platformy ułatwiające dotarcie do nieosiągalnych inaczej ilości osób. Koszt obsługi profilu na Facebook to od. 200zł miesięcznie. I uzależniony jest od zakresu prac.
Ile wynosi koszt utrzymania strony internetowej?
W zależności od ilości odwiedzin, transferu danych, pojemności dysków serwera. Parametrów jest więcej. Zasada jest jednak. Im serwer obsłużyć musi większy ruch, tym jego cena rośnie. Cena podstawowego hosting strony WordPress zaczyna się już od 50zł/rok. Utrzymanie potężnego portalu to koszty nierzadko sięgające powyżej kilkuset złotych miesięcznie.
Domena z rynku pierwotnego, czyli taka niezarejestrowana wcześniej przez nikogo to roczny koszt ok 100zł za adres z końcówką .PL. Gorzej, gdy na oku mamy domenę już zarejestrowaną. To tzw. rynek wtórny domen. Gdy pod naszym upragnionym adresem www funkcjonuje już jakaś strona, musimy się liczyć z tym, że jej dotychczasowy właściciel nie będzie chętny na jej odsprzedaż. Sprawa jest skrajnie indywidualna. Wszystko zależy od kwoty, jaką zaproponujesz. Z doświadczenia jednak wiemy, że ludzie są zawsze otwarci na propozycje i negocjację. Napisz więc do administratora z zapytaniem ofertowym i uzbrój się w cierpliwość. Powodzenia.
Standard bezpieczeństwa komunikacji strony. Najczęściej dodawany „gratis” przy zakupie hostingu. W zależności jednak od jego rodzaju może kosztować od kilku do kilkuset złotych.
Nie każdy program jest na otwartej, darmowej licencji. Nie każde zdjęcie pochodzi z unsplash.com. Jeśli chcesz umieścić na swojej stronie rozwiązanie firm trzecich, musisz liczyć się z dodatkową opłatą. Prostym przykładem może być system komentarzy Disqus. Jego wersja pozbawiona reklam to wydatek od 30-40zł miesięcznie. Stała opłata licencyjna może również obowiązywać użyte fonty, zdjęcia, filmy. Można by mnożyć przykłady. Jednak w większości przypadków porzuca się tego typu rozwiązania, na rzecz bezpłatnych alternatyw. Standardowa strona firmowa, zwykle nie ponoszą żadnych opłat licencyjnych.
Ile kosztuje sklep internetowy?

Każdy, kto planuje przygodę z handlem e-commerce, znajdzie u nas coś dla siebie. Oferujemy równie tanie sklepy internetowe typu marketplace — shoper. Inaczej nazywane jako „sklep abonamentowy”. To najtańsze i najszybsze rozwiązanie na start. Gdy dopiero rozpoczynasz przygodę z handlem w sieci i nie chcesz inwestować dużych kwot na start. Drugi rodzaj, skierowany jest do wszystkich ceniących sobie indywidualność. Chcących mieć własny sklep, na własnych zasadach. A do tego lubią prostotę i uniwersalność. W takich przypadku proponujemy zainteresować się platformą WooCommerce, tzw. Sklep WordPress. To dodatkowe rozszerzenie, sprawia, że strona www zamienia się w pełnoprawny sklep internetowy. Szereg dodatkowych integracji, popularne systemy płatności, różne metody wysyłki. Czyli wszystko to, co niezbędne do prowadzenia nawet dużego handlu online. Jeśli to za mało, sięgnij po lidera e-commerce. Mowa tu o systemie Magento. Platformę tą docenią zaawansowani użytkownicy. Ci, dla których kluczem są detale w zarządzaniu całym procesem sprzedaży. Integracje z programami CRM, zaawansowana księgowość, wydajność i skalowalność.
Cennik sklepów internetowych w 2020.
Ceny sklepów WooCommerce:
- WooCommerce, szablon graficzny: cena: od 4500zł
- WooCommerce, indywidualny projekt graficzny, cena: od 7000zł
- Magento, szablon graficzny: cena: od 9000zł
- Magento, indywidualny projekt graficzny, cena: od 12 000zł
- Shoper, bez szablonu: cena: od 500zł (pierwszy rok)
- Shoper, indywidualny projekt graficzny, cena: od 2500zł
Ile kosztuje szablon strony internetowej?

Szablon strony internetowej to rodzaj gotowego projektu graficznego, kodu HTML, lub nawet całej, gotowej strony WordPress. Spośród tysiąca prezentowanych projektów, wybrać możesz ten, który odpowiada Ci najbardziej. Rozwiązanie to zyskuje sobie coraz większą popularność. Nic dziwnego, gdy profesjonalnie wyglądającą stronę możesz mieć już za kilkaset złotych. Problem, jak zawsze tkwi w szczegółach. Minusem takiego rozwiązania jest duża ogólność, która może nie odpowiadać strukturze Twojej strony. Pomimo dużego wyboru, ciężko znaleźć coś, co w całości spełni Twoje oczekiwania. Wygląd, layout, zastosowana technologia to tylko niektóre z nich. Dobrze mieć kogoś z kim skonsultujesz swój wybór. Kogoś, kto pomoże Ci wdrożyć zakupiony szablon.
Ceny szablonów stron internetowych.
- themeforest.net, od ok. 40zł
- templatemonster.com, od ok. 60zł
- themeforest.net, od ok. 80zł
- templatemonster.com, od ok. 200zł
- themeforest.net, od ok. 120zł
- templatemonster.com, od ok. 220zł
Ile kosztuje aplikacja internetowa?
Ile kosztuje strona internetowa w Agencji interaktywnej vs. Freelancer?

Koszt strony www w agencji interaktywnej.
- Porady doświadczonych ekspertów. Dostęp do pełnego spektrum specjalistów, w każdej dziedzinie IT. Poczucie komfortu i bezpieczeństwa.
- Współpraca z profesjonalnym UX designerem. Możliwość konsultacji i wprowadzania poprawek graficznych.
- Optymalizacja SEO pod skuteczne pozycjonowanie strony.
- Opieka posprzedażowa. Dbałość o ciągłość pracy i bezpieczeństwo Twojej strony.
- Szkolenie z obsługi, edycji i zarządzania stroną www.
Na rozbieżności cen wpływają przede wszystkim takie czynniki jak: profesjonalizm, jakość i kompleksowość. Mała agencja nie jest w stanie zaoferować Ci obsługi dużego, skomplikowanego projektu np. portalu czy aplikacji internetowej. Rynek stron wydaje się stosunkowo odporny na panujące zawirowania. To właśnie handel internetowy zyskał sobie w czasach odizolowania. Firmy coraz chętniej przenoszą całe działy tylko do internetu. Obsługa klienta online stała się czymś normalnym. A „home office” jest mocnym kandydatem na słowo roku 2020. Koszt pracy zdolnego web designera, programisty, czy specjalisty SEO pozostaje w trendzie wzrostowym.
Cena strony internetowej u Freelancera.
Na co jeszcze zwracać uwagę. Czyli potencjalne, dodatkowe koszty strony www.

Gdy przyjdzie Ci zmienić wykonawcę, a Twoja strona działa na dziwnym, autorskim system CMS. W rezultacie może okazać się, że konieczna jest jego wymiana. Wiązać się to może z gigantycznym kosztem przenoszenia całej zawartości strony.
Jeśli korzystasz z WordPress, to bez trudu aktualizację wykonasz samemu. To tylko kilka kliknięć. Jeśli z jakiegoś powodu nie chcesz tego robić, możesz zlecić to agencji. Pamiętaj jednak, że gdy na stronie masz zainstalowanych kilka rozszerzeń, aktualizacje mogą przychodzić nawet codziennie.
Szczególnie gdy dotyczy ona specjalistycznych zagadnień. Napisanie w takim wypadku tekstów na nową stronę może okazać się bardzo czasochłonne. Copywriter będzie musiał zrobić dogłębny research, poznać Twój produkt i branżę.
Dobry hosting nie musi być drogi. Ceny hostingu dla WordPress zaczynają się od ok. 50zł/rok. Jeśli twój serwis wymaga większych pojemności i dużego transferu, skontaktuj się z nami. Wspólnie znajdziemy optymalne i bezpieczne rozwiązanie.
Zarówno WordPress, jak i TYPO3 są darmowymi systemami do zarządzania treścią. Oba na publicznych licencjach GNU. A więc nie wydasz na nie ani złotówki. Inne systemy CMS, szczególnie te autorskie mogą pobierać opłaty licencyjne. Dotyczy to również innego oprogramowania i materiałów, które mogą być częścią Twojej strony.
Gdy kupujesz stronę w dziwnym pakiecie, a po zakupie okazuje się, że zawartość nie spełnia Twoich oczekiwać. A gotowe rozwiązanie nie pasuje do Twojej firmy, a każda dodatkowa zmiana generuje koszty. W sumie okazać się może, że za niskiej jakości stronę przyjdzie Ci zapłacić, dużo więcej niż zakładałeś. Nie jest to regułą, ale zwróć na to uwagę, szczególnie gdy widzisz kusząco niską cenę.
FAQ — pytania i odpowiedzi.
Nie jest tajemnicą, że głównym kosztem jest czas pracy specjalistów nad Twoją stroną. Jeśli szukasz oszczędności, to warto gdzie się tylko da (w ramach rozsądku!) upraszczać i korzystać z gotowych, uniwersalnych rozwiązań. Można np. Skorzystać z gotowego szablonu graficznego, decydując się jedynie na dostosowanie go do wyglądu Twojej marki. Dodatkowo dobrym pomysłem jest rezygnacja ze wszystkich niepotrzebnych elementów. Rzeczy, które nie podnoszą realnej wartości, a często wręcz utrudniają rzycie odwiedzającym. W tym skomplikowanych animacji, przerostu formy nad treścią, i inne.
Tak, w większości przypadków. Hosting dla zwykłej strony firmowej (nie portalu) stanowi wydatek ok. 100zł rocznie. Nie ma on więc zbytnio wpływu na koszt zlecenia.
Jedynie przez kontakt z nami. Tylko w taki sposób możemy ustalić, jakie dokładnie są Twoje wymagania, specyfika branży oraz cel nowej witryny. Bez tych informacji możemy mówić jedynie o przybliżonym zakresie cen, o których mowa w artykule.
Koszt zlecenia zawsze poznajesz przed rozpoczęciem realizacji. Jedynym odstępstwem może być długoterminowa współpraca przy tworzeniu naprawdę rozbudowanego serwisu lub aplikacji internetowej. Wraz z jej rozwojem, dodawane są nowe funkcje, a prace kontynuowane są niemal bez przerwy. Nie da się wycenić z góry tak realizowanego projektu. Ustalamy wtedy formę rozliczenia za przepracowane godziny lub rozliczamy się na zasadzie zamknięcia i oddania kolejnych etapów. Ale wszystko to w bliskim kontakcie i porozumieniu z klientem.
Nasza agencja interaktywna nie oferuje tworzenia stron w tego typu kreatorach. Z dokładną ofertą WIX zapoznasz się wchodzi na ich oficjalną stronę.
Sklep shoper to koszt już od 250zł na pierwszy rok. Jako oficjalny resellera shoper możemy Ci zaproponować najatrakcyjniejszą ofertę na rynku. Napisz do nas. Oferujemy również elastyczne formy finansowania dla stron www. Ich dokładną formę, wysokość i długość ustalamy indywidualnie.
Wiele osób właśnie na etapie tworzenie strony www decyduje się na projekt logo dla swojej firmy. To najważniejszy element identyfikacji wizualnej. Coś, co ma ogromny wpływ na postrzeganie i rozpoznawalność marki. Koszt profesjonalnego logo zaczynają już od ok. 2000zł. To cena, gdy zależy Ci, aby Twoim projektem zajął się doświadczony i utalentowany grafik. Taki projekt to gwarancja unikalności znaku i precyzyjnej realizacji Twoich wymagań. Jeśli dysponujesz mniejszym budżetem, możesz kupić gotowy projekt logo i jedynie dostosować go do swoich potrzeb. Ceny takich usług zaczynają się od ok. 600zł.
Podobne tematy.

Projektujemy strony internetowe dla firm, które przede wszystkim są nowoczesne oraz responsywne.

Zajmiemy się pozycjonowaniem oraz marketingiem internetowym twojej witryny.

Tworzymy sklepy internetowe bezpieczne i nowoczesne, które docenią Twoi klienci.